Rigtig mange har læst med i 2014. Her er en oversigt over de 10 mest læste artikler. Fik du læst dem alle?

10. Træner du dine haser?

Haserne er ofte en overset muskelgruppe. Få ideer til hvordan du træner dine haser - og hvordan det er mest effektivt? Se træningsøvelser.

9. Træning med slynger - TRX, PowerSling, Suspension training

Træning med slynger er for alle. Hvordan kommer du i gang med det? Se øvelser.

8. Hvordan træner man med kettlebells?

Kettlebell er et rigtig godt træningsredskab, som man også let kan have derhjemme. Få tips til at komme i gang. Se øvelser.

7. Du får ikke sixpack af maverulninger

Sixpack kræver god kost, den rigtige restitution og den rigtige træning. Skal året skydes i gang rigtigt, så tjek artiklen ud.

6. Hvad er den bedste kombination af løb og styrketræning

Få nogle fifs til hvordan du bedst kombinerer løb og styrketræning, så du ikke spilder tiden.

5. Træning med kropsvægt

Det er fedt bare at bruge sig selv som træningsredskab. Få nogle fif. Se øvelser.

4. Tabata: 4 minutters hård intervaltræning er bedre end en times moderat løb

En introduktion til Tabata, som er en virkelig effektiv og tidsøkonomisk træningsform. Læs mere om 4 minutter i helvede.

3. Udregning af fedtprocent

Det er åbenbart også populært at udregne ens fedtprocent.

2. Kompressionsstrømper - virker det?

Kompressionsstrømper virker - men hvordan? Og hvad siger videnskaben egentlig om det?

1. De fem tibetanere

Vores mest populære artikel har i flere år været De fem tibetanere, som er en rigtig god måde at starte dagen på. Artiklen er helt fra 2009, men er blevet opdateret i 2014. Træningsformen er til gengæld virkelig gammel - og holder sikkert også stadig i 2015.

Hvad kunne du godt tænke dig at læse om i 2015?

Kategorier:

Opdateret: